تعویض پنجره دو جداره
نمایندگی آکرول

پنجره کشویی لیفت اند اسلاید ینگ

معماران و طراحان برای تجهیز ساختمان و استفاده از متریال‌های مناسب، دغدغه‌های متعددی دارند. یکی از این دغدغه‌ها استفاده از مناسب‌ترین درب و پنجره برای محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری است. پنجره‌های کشویی لیفت اند اسلایدینگ یکی از پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی هستند که نصب آن‌ها مزایای متعددی دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با ویژگی‌های این پنجره  آشنا کنیم و مزایای نصب آن در ساختمان را بیان کنیم. با مدرن سازه، نمایندگی آکپا همراه باشید.

 

درب و پنجره آلومینیوم ترمال بریک

پنجره لیف اند اسلاید ینگ چیست؟

پنجره لیفت اند اسلایدینگ یکی از تجهیزات جدید و کاربردی در صنایع ساختمان‌سازی است که چرخ دنده‌های آنداخل دو ریل قرار گرفته‌ است و باز و بسته می‌شود. بازشوهای این پنجره‌ها به صورتی است که وقتی دستگیره چرخانده می‌شود لت شیشه‌ای تقریبا نیم سانتی‌متر به سمت بالا حرکت می‌کند و در حالت لیفت قرار می‌گیرد، سپس باحرکتی در راستای افقی توسط چرخ‌های درون ریل شروع به حرکت می‌کند.

تنظیم این پنجره‌ها به صورتی است که می‌توان بر حسب تمایل، حرکت آن را به سمت راست یا چپ تنظیم کرد. بهتر است بدانید دلیل نامگذاری این پنجره‌ها این است که به صورتی ریلی یا کشویی جابه‌جا می‌شوند و اسلایدینگ نامیده می‌شوند. نمای کرتین وال در تهران یکی دیگر از گزینه هاییست که میتوانید روی آن فکر کنید.

پنجره لیفت اند اسلاید ینگ برای چه مکان‌هایی مناسب است؟

بهترین انتخاب برای کسانی که می‌خواهند از نمای بیرون از ساختمان لذت ببرند، این پنجره کشویی  میباشد. بنابراین اگر در مقابل ساختمان باغ، دریا، استخر یا نمای جذابی دیگری وجود دارد، بهتر است به فکر نصب پنجره کشویی لیفت اند اسلاید ینگ باشید.

همچنین در صورتی که می‌خواهید تجهیزات ساختمان ماندگاری بالایی داشته باشند، این پنجره‌ها انتخاب‌های خوبی هستند. زیرا سیستم‌های لیفت اند اسلایدینگ دوام و ماندگاری مطلوبی دارد و تحمل وزن بالای شیشه‌ها را دارند. اگر ساکن کرج هشتید روی این لینک کلیک کنید. نمای کرتین وال در کرج

مزایای پنجره کشویی لیفت اند اسلاید ینگ چیست؟

پنجره‌های لیفت اند اسلاید ینگ جایگزین مناسبی برای پنجره‌های کشویی معمولی هستند و در حال حاضر به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. موارد زیر مهم‌ترین مزایای نصب این نوع پنجره هستند.

  • قابلیت سفارشی‌سازی پنجره لیفت اند اسلاید ینگ

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از این نوع پنجره این است که قابل سفارشی‌سازی است. یعنی متقاضیان خرید این پنجره‌ها می‌توانند پنجره را با ابعاد مورد نظر سفارش دهند. به این ترتیب وقتی پنجره بسته است، می‌توانید بدون ایجاد مانع فضای بیرون از ساختمان را مشاهده کنید. هر زمانی هم که مایل بودید، پنجره را باز کنید به راحتی آن را به چپ یا راست حرکت دهید.

  • عایق مناسب

    در برابر هدر رفتن انرژی

یکی دیگر از مزایای نصب این پنجره  این است که عایق حرارتی مناسبی است و از تغییر دما بین محیط داخل ساختمان و فضای بیرون جلوگیری می‌کند. بنابراین کسانی که قصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارند و می‌خواهند مصرف وسایل سرمایشی و گرمایشی را کاهش دهند، می‌تواند به پنجره لیفت اند اسلاید ینگ اعتماد کنند.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره نمایندگی آکرول کلیک کنید.

  • مقاومت بیشتر پنجره‌های لیفت اند اسلایدینگ

این نوع پنجره  نسبت به پنجره‌های معمولی می‌توانند وزن بیشتری را تحمل کنند. به همین دلیل قابلیت نگهداری از شیشه‌های سنگین و یک تکه‌ای را دارند. این ویژگی باعث می‌شود استفاده از این پنجره‌ها در ساختمان‌های بزرگ طرفداران بیشتری داشته باشد.

  • عایق مناسب در برابر سر و صدا

یکی دیگر از مزایای نصب پنجره کشویی این است که می‌تواند عایق مناسبی در برابر سر و صدای محیطی باشد. بنابراین اگر این پنجره‌ها را برای ساختمان مسکونی نصب کنید، می‌توانید با خیال راحت به فعالیت‌های روزانه و استراحت بپردازید. از طرف دیگر نصب پنجره‌ها در محیط کار باعث می‌شود، هنگام کار کردن تمرکز داشته باشید.

  • باز و بسته شدن آسان پنجره کشویی لیفت اند اسلاید ینگ

یکی دیگر از مزایای مهم نصب پنجره کشویی این است که هوابندی مناسبی دارند و به راحتی باز و بسته می‌شوند.

  • جا گیر نبودن

با توجه به اینکه این روزها متراژ اغلب آپارتمان‌ها کوچک است، معماران تمام سعی خود را می‌کنند تا از ابزارها و تجهیزاتی استفاده کنند که فضای کمی اشغال کند. مزیت مهم پنجره کشویی این است که جاگیر نیست و فضای کمی را اشغال می‌کند. در واقع به دلیل اینکه پنل‌ها روی هم قرار می‌گیرند، جای کمی را در محیط اشغال می‌کنند.

  • امنیت بیشتر پنجره‌های لیفت اند اسلاید ینگ

برای انتخاب پنجره حتما باید به ویژگی امن بودن آن توجه کنیم. مزیت نصب پنجره لیفت اند اسلاید ینگ این است که وقتی آن را در حالت قفل قرار می‌دهید، باز کردن آن از بیرون سخت است و کسی نمی‌تواند به داخل ساختمان وارد شود. بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید با نصب پنجره کشویی لیفت اند اسلایدینگ، امنیت ساختمان بالاست و امکان سرقت وجود ندارد.

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره روی این لینک کلیک کنید. 

چگونه پنجره لیفت اند اسلاید ینگ را تمیز کنیم؟

یکی از نکات بااهمیت در بررسی ویژگی‌های درب و پنجره‌ها نحوه تمیز کردن آن است. با توجه به اینکه پنجره‌ها روی یک ریل حرکت می‌کنند و فاصله بین ریل‌ها کم است، مهم‌ترین نقطه ضعف این پنجره‌ها این است که امکان تمیز کردن پنجره‌ها از قسمت پشت لنگه ثابت وجود ندارد و شاید مجبور باشید روی لنگه ثابت همیشه جلوه‌ای از کثیفی را مشاهده کنید.

قیمت پنجره کشویی لیفت اند اسلاید ینگ چقدر است؟

قیمت این پنجره ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. مهم‌ترین عامل موثر بر قیمت پنجره کشویی لیفت اند اسلایدینگ ابعاد آن است. هر چقدر ابعاد یک پنجره بزرگتر باشد، قیمت آن هم بیشتر می‌شود.

همچنین کیفیت یراق آلاتی که در ساخت پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرد، هم بر قیمت آن موثر هستند. اما به طور کلی بهتر است بدانید قیمت پنجره کشویی نسبت به پنجره‌های معمولی بالاتر است. با این‌حال با توجه به مزایایی که این پنجره‌ها در کاهش مصرف انرژی و مدیریت هزینه‌ها دارند، خرید و نصب آن‌ها مقرون به صرفه است.

جمع‌بندی

پنجره‌های لیفت اند اسلایدینگ یکی از جدیدترین محصولاتی است که در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نسبت به پنجره‌های قدیمی و معمولی مزایای متعددی دارد. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کامل و دقیقی درباره ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این پنجره به شما ارائه کنیم تا بتوانید با آگاهی کافی ساختمان مورد نظر را تجهیز کنید.

شرکت مدرن سازه یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک و UPVC است که ساخت انواع درب و پنجره‌های سفارشی و بزرگ را با بهترین دستگاه‌ها و ماشین آلات و مجرب‌ترین و باتجربه‌ترین پرسنل به عهده می‌گیرد. برای دریافت خدمات از این مجموعه می‌توانید اطمینان داشته باشید که قیمت‌ها کاملا منصفانه و مناسب هستند.

5/5 - (1 امتیاز)
Call Now Button